Časté otázky

Ak máte nejaké otázky, zašlite nám Váš dopyt a my Vám na ne odpovieme. Pre všetky ostatné nejasnosti, si prečítajte často kladené otázky a odpovede. Ak ste ešte stále nenašli na Vašu otázku odpoveď, tak nám zavolajte.

+421 903 11 33 55
Objednal som si tovar a zistil som, že som nesprávne odmeral rozmery. Ako postupovať pri výmene?

Tovar z dôvodu nesprávne zadaných rozmerov zo strany spotrebiteľa nie je možné vrátiť, nakoľko ide o výrobok na objednávku. Nedržíme sklad.

Koľko trvá dodanie objednaného tovaru?

Štandardne tovar expedujeme do ?? pracovných dní, ale keďže nedržíme sklad a všetky výrobky sa vyrábajú priamo na objednávku, môže sa stať, že nám to bude trvať dlhšie, ale objednávku vybavíme najneskôr do ?? pracovných dní.

Tovar mi po dlhšej dobe stále neprišiel, prečo a ako môžem problém riešiť?

Napíšte nám prosím email na objednavka@kralovic.sk. Nemalo by sa stať, že Vás nebudeme informovať o predlžení lehoty dodania, ale chyby sa stávajú. V prípade predĺžení dodacej lehoty máme snahu Vás informovať..

Máte všetky produkty skladom?

Nie. Nemáme žiadne produkty skladom. Výrobky vyrábame priamo na mieru, na základe objednávky.

Objednal/a som si tovar, avšak neprišiel mi email s potvrdením. Kde nastal problém?

Štandardne zasielame rovnopis o objednávke prostredníctvom emailu. Pre istotu sa pozrite prosím do spamu, niektoré emailové služby označujú naše potvrdenia ako spam.

Informovali ste ma o odoslaní objednávky, nič som neobdržal/a. Ako môžem problém riešiť?

O odoslaní objednávky Vás informujeme prostredníctvom emailu.

Expedíciu tovarov pre nás zabezpečujú aj služby Slovenskej pošty stretávame sa ale s prípadmi, keď doručovateľ (poštár) neupovedomí adresáta/adresátku o zásielke prostredníctvom oznamu (“žltého papierika”). V tomto prípade je zásielka uložená na pošte po dobu 18 dní, po ktorú je si možné zásielku prevziať.  V prípade pochybností nás kontaktujte. Obratom Vám zašleme podacie číslo zásielky, pod ktorým si môžete zásielku prevziať.

Kto ste a ako funguje vybavenie objednávky?

Náš e-shop sme zriadili z dôvodu podpory predaja prostredníctvom internetu. Prevádzkuje ho spoločnosť Branislav Královič – SKLENÁRSTVO, s.r.o., Galvaniho 14/A, Bratislava, Mobil: +421 903 11 33 55, Tel.č.: +421 2 5564 7877, e-mail: recepcia@kralovic.sk.

Vo chvíli keď si vyberiete tovar a potvrdíte objednávku príde Vám o tom email, ak ste zaplatil kartou, príde Vám zároveň o tom potvrdenie a nám platba. Následne začneme vyrábať Váš výrobok. Keď je výrobok zhotovený a zabalený, zasielame Vám ho kuriérom/poštou/vlastnou dopravou a Vám oznámime emailom, že výrobok je na ceste. V prípade ak nastane problém s doručením, zašleme Vám číslo zásielky, aby si zásielku mohli vyhľadať a prevziať.

V prípade ak objednáte a z účtu platíte na účet, udeje sa to isté čo je hore napísané, len s malou zmenou, a to, že prvý email objednávku potvrdí a zašle Vám platobné údaje a čakáme kým nedôjde k zaplateniu. Potom je to už rovnaké.